۱۳۸۹ آبان ۱۶, یکشنبه

علل ضعف جنسی


برای اینکه آمیزش بطرز مطلوب انجام شود باید اعصاب و غده ها و عضلات و همچنین عوامل روحی تا حد معینی تحریک شود و نقصی که ممکنست در یکی از عناصر موجود باشد سبب بی نظمی در آمیزش می گردد. شاید محرومیتها و نهی های موکد و رسوم نامعقول جاری سرچشمه های این بدبختی و نقص را تشکیل بدهند.
بطور کلی علل ضعف جنسی در مرد، یا جسمی و یاروحی است. امراض سخت، بی نظمی در اعضاء تناسلی، اختلال در غده ها و روش غلط جنسی موجب ضعف جنسی می شود. از طرف دیگر نهی از آمیزش، کشمکشهای دماغی، ترس و تمایلات غیر طبیعی جنسی و سایر عوامل روحی نیز موثر در این امر هستند.
روانشناسان علت ضعف جنسی را تنها عوامل روحی می دانند یکی از آنها می گوید: «در پشت تمام اختلالات جنسی ترس پنهان است» ولی بهرحال نمی توان بطور دقیق حدفاصلی بین علل جسمی و روحی تشخیص داد و این دو عامل به کمک یکدیگر در امور جنسی موثر واقع می شود.
آیا ضعف جنسی درمان پذیر است؟
البته، با توسل به درمانهای مناسب بسته بشدت و ضعف علل موثره می توان این اختلالات را از بین برد. توجه به رفع بی نظمی های اساسی غده ها و درمان بوسیله داروها اثر رضایت بخشی دارد گاهی هم تجزیه و تحلیل روحی (یسیک آنالیز) رفع این نقص را می نماید. در مواردی نیز ممکنست مرد با تلقین بنفس بر این عیب فائق اید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر