۱۳۸۹ شهریور ۱۵, دوشنبه

گاهی آقایان از روابط جنسی سرد میشوند .چرا؟

چرا بايد سر كنندهاي جنسي مردان را بدانيم :

مردان موجوداتي هستند ذاتا خشن، دليل اين خشن بودن را ميتوان در تاريخ جستجو كرد، وقتي كه مردان از قديم الايام ( نه حالا در عصر فمنیسم ! ) وظيفه داشتند تا كارهاي سخت را انجام بدهند، درنتیجه نياز به روحيه و جسمي خشن داشتند تا بقا بشريت حفظ شود، چون اگر اين نبود و مردان با زنان يكسان بودند، ديگر هيچ خانه اي ساخته نميشد، هيچ غذايي شكار نميشد و تا به الان نسل بشريت به احتمال زياد منقرض ميشد ! لذا ميبينيم كه اين ویژگی خشن بودن، ویژگی مثبتي است و براي حفظ بقا و تكامل بشريت بايد در كنار روحيه آرام زنان قرار گيرد.




فمنیست ها و زن سالارها : « به این خروس نگاه کنید، آیا بدون آن تاج و دمش خروس می شود؟ پس چرا خیال می کنید که با چیندن دم و تاج مردان میتوانید خوش بخت شوید و مطمئن هم باشید که مرداتان مرد باقی مانده است و زندگی تان در امنیت تمام گرم گرم شده است ؟ »


مردان، ذاتا به دليل همين روحيه شان به دنبال فرمانفرمايي هستند، فرمان فرمايي كه به مرد در روابط خانوادگي اش احساس قدرت بدهد، اشتباه نكنيد كه قدرت به معناي ديكتاتوري یا استبداد و یا حتی پدر سالاری صرف نيست ! بلكه قدرت به اين معنا است كه مرد بايد در روباطش با جنس مخالف احساس كرامت و موثر بودن بكند، براي حضم اين جملات بايد به اين مثل از يك استاد روانشناسي دانشگاه تهران ( که متاسفانه اسمشان را فراموش کرده ام ) اشاره كنم كه ميگفتند: « مرد بايد در خانه پادشاه و زن نخست وزير باشد » يعني اينكه با وجود اينكه مرد بايد فقط يك مقام تشريفاتي در درون خانه داشته باشد و اصل كار در دست ديگري باشد اما بايد كرامت و ابهت مرد درخانه حفظ شود تا اين خانه به يكي از گرم ترين و زيبا ترين عواطف انساني آراسته شود. ( ملاک از مثل نخست وزیر و پادشاه، کشورهای مشروطه ای همچون انگستان است، پس اشتباه نکنید ! )

همان طور كه زنان براي شكوفايي احساسات و عواطفشان نياز به امنيت در روابطشان هستند، مردان نيز به فراخور طبيعتشان نيازمند، ابهت اند تا بتوانند احساساتشان را بروز دهند و به شكوفايي مطلوبي كه ميتواند بزرگترين تضمين هاي امنيتي را به زنان بدهد برساند، لذا مشاهده ميكنيم كه همواره اگر بخواهيم بهترين حالت را در روابط زناشويي داشته باشيد بايد از معادله ( دادن احساس احترام و ابهت به مردان = گرفتن احساس امنيت و تعهد برای زنان ) استفاده كنيد، سرد كنندهاي زير اين معادله را برهم ميزنند و نتيجه اش اين ميشود كه مردتان، يا از شما زده شود و به شما در خفا خيانت ميكند، يا كار را براي هميشه تمام كند و شما را طلاق دهد و يا دربهترین حالت اگر آدم با اخلاق و با ایمانی باشد. با اينكه از شما متنفر است تا آخر عمر شما را تحمل ميكند و شما را از آنچه كه در روابط زناشیویی نيازمندش هستيد و حقتان است، محروم سازد.

سر كننده هاي جنسي مردان :

خانمهاي عزيز از نحسي اين ۲۰ عمل بپرهيزيد، زيرا عواقبش در نهايت گريبان گير خودتان خواهد شد ! ( از ما گفتن )

1- زنهايي كه به گونه اي رفتار ميكنند كه گويي از سكس و معاشقه خوششان نمي آيد.

2- زنهايي كه هيچ وقت شروع كننده نيستند.

3- زنهايي كه نسبت به بدن مردها شناخت كافي ندارند.

4- زنهايي كه بار رسيدن به اوج نقطه جنسي را به مرد شان واگذار ميكنند.

5- زنهايي كه در رخت خواب مثل پليس رفتار ميكنند ( آخ دردم گرفت ، آروم باش، لباسم رو اين طوري در آر! ، يه ذره بيا اين طرف، نه، آهان الان درست شد، تندش كن، حالا يواش بشو، اه تو هيچي نو فهمي همش به فكر خودتي ؟! )

6- زنهايي كه مثل جسد در رختخواب بي حركت و بي عكس العمل ميباشند.

7- زن هايي كه در رختخواب زياد حرف ميزنند.

8- زنهايي كه زياد مراقب بهداشت و زيبايي خود نيستند ( موهاي زهار بلند، پاهاي پشمالو، دهان بد بو، سبيل ! ، بوي عرق متعفن، لباسهاي نامرتب، رژيم غذايي ناسالم، موهاي بيش از حد آرايش شده و تافت خورده، فرج هاي بد بو !، پيه شكم، پوست هاي ترك خورده، صورتهاي ماست مالي شده و پوشيده از خروارها كرم پودر و رژ لب !، ناخن هاي شكسته و پوسته پوسته شده، لاك ناخن ورق شده و … )

9- زنهايي كه خودشان از ظاهر و قيافه خود خوششان نمي آيد و مرتبا خودشان را پايين مي آورند و تحقير ميكنند ( مسلم است كه اگر خودتان را پايين بگيرد پايين هم مي آييد و اگر بالا بگيريد بالا ميرويد، ديگر توضيحي ندارم جز اينكه به؛ خودتان اعتماد داشته باشيد و هرگز جلوي همسرتان خودتان را پايين نياورد كه اگر بكنيد، خودتان كرديد كه لعنت بر خودتان باد ! )

10- زنهايي كه بيش از اندازه به ظاهر و قيافه خودشان حساس اند.

11- زنهايي كه دوست ندارند معاشقه دريافت كنند.

12- زنهايي كه به هنگام بوسيدن زياد از زبانشون استفاده ميكنند.

13- زنهايي كه بيش از حد جدي هستند.

14- زنهايي كه بيش از حد به مردشان وابسته هستند.

15- زنهاي احمق و سطحي ( یا به اصطلاح ژورنالیستی زرد ! )

16- زنهايي كه فقط به وضع مالي و اقتصادي مرد اهميت ميدهند.

17- زنهايي كه با استفاده از بدن و جنسيت خود مردها را بازي ميدهند.

18- زن هايي كه مدام از نامزد يا همسر قبلي شان صحبت ميكنند.

19- زن هايي كه به لحاظ جنسي خود انگيخته نيستند.

20- زن هايي كه لباس زير كهنه زشت ميپوشند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر